Herstel

Is één van onze aangeleverde artikelen defect? Geen nood! Wij bieden u onze reparatiedienst aan. Dit is zowel binnen als buiten uw garantieperiode mogelijk. Gelieve deze stappen nauwkeurig te volgen:

  1. Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in en klik op verzenden.
  2. Na inzending zal u een bevestigingsmail met een toegekende code aankrijgen. Deze mail drukt u af en plakt u op de transportverpakking van het te herstellen goed.
  3. Uw gegevens zullen worden verwerkt, waarna u gecontacteerd zult worden om een datum en uur van afhaling af te spreken.

Opgelet:

  • In het geval dat u de afgesproken datum en het uur van afhaling niet respecteert, zullen de gemaakte transportkosten aan u worden toegerekend.
  • Indien het te herstellen goed buiten de garantiecriteria valt, zullen de transportkosten aan u worden aangerekend.
  • Indien het te herstellen goed binnen de garantiecriteria valt, is MPI verantwoordelijk voor de transportkosten.

Hulp nodig bij uw bestelling?